Etape proiect

1
Analiză
2
Implementare
3
Testare
4
Funcțional
5
Evaluare

Partener

Sibiu, RO

Detaliu Proiect

Vezi galerie foto

Implementată de peste 5 ani în cadrul Primăriei Alba Iulia, soluția de Dispecerat oferită de Industrial Software va fi integrată cu alte sisteme de raportare a incidentelor în vederea preluării automate a incidentelor raportate de utilizatorii acestor tipuri de aplicații.

Integrarea cu aplicaţii precum CityHealth, Smart Alert  și cu City Alert este funcțională și finalizată în totalitate. La momentul de față oferim mentenanța și suportul necesar în eventualitatea apariției oricăror erori. Ne aflăm în stadiul de evaluare a acestui proiect.

Specificații tehnice

Vezi galerie foto
  • Crearea unui nou canal de comunicație cu cetățenii pentru transmiterea sesizărilor;
  • Integrarea Dispeceratului Primăriei Municipiului Alba Iulia cu sisteme de raportare a incidentelor de tip Smart Alert, CivicAlert sau CityHealth în vederea preluării automate a incidentelor raportate prin aceste aplicații;
  • Rezolvarea/gestionarea incidentelor utilizând funcționalitățile existente ale Dispeceratului Tehnic.
Vezi galerie foto

Pentru cetăţeni:

  • Diversificarea gamei de servicii puse la dispoziție, prin mijloace electronice, on-line, cu impact și utilitate ridicată;
  • Creșterea accesibilității independent de locație sau timp, la serviciile în domeniul administrației publice locale, prin utilizarea unor tehnologii moderne și eficiente, care elimină necesitatea deplasării fizice la locațiile primăriei și asigură disponibilitatea permanentă, 24 ore din 24, 7 zile pe săptămână;
  • Aplicația va putea fi accesată de pe computer sau prin intermediul dispozitivelor mobile (tablete, smartphone-uri), astfel încât nu vor exista nici un fel de limitări sau restricții în ceea ce privește folosirea de către cetățenii municipiului a acestei noi soluții;
  • Utilizatorii aplicației de programare online a căsătoriilor civile vor putea apela la orice oră calendarul programărilor și vor putea rezerva o data și o oră convenabile, fără a mai parcurge drumul până la Primărie.

 

Pentru administraţie:

  • Creșterea capacității operaționale de a oferi servicii publice, prin intermediul sistemului informatic care facilitează asigurarea de servicii alternative (servicii electronice, on-line) celor prestate în mod tradițional;
  • Optimizarea modului de lucru și eficientizarea fluxurilor interne, în contextul automatizării anumitor procese care țin de livrarea serviciilor publice;
  • Creșterea calității serviciilor oferite, printr-o abordare orientată către cetățean, menită să asigure o satisfacție sporită în relația cu instituția primăriei;
  • Creșterea vizibilității și îmbunătățirea imaginii instituției, translatând în practică conceptul de “Oraș inteligent”, printr-un sistem de administrație electronică care promovează servicii cu valoare adăugată sporită.
Vezi galerie foto

Integrările cu Smart AlertCityHealth și cu CivicAlert sunt funcționale și finalizate în totalitate. La momentul de față, Industrial Software oferă mentenanța și suportul necesar în eventualitatea apariției oricăror erori.