Etape proiect

1
Analiză
2
Implementare
3
Testare
4
Funcțional
5
Evaluare

Furnizori

Partener

Cluj-Napoca, RO

Detaliu Proiect

Vezi galerie foto

În calitate de membră a Cluj IT Cluster, compania LIFE IS HARD contribuie în mod activ la dezvoltarea mediului antreprenorial din Alba Iulia punând la dispoziţia tuturor firmelor mici şi mijlocii din Alba Iulia, în cadrul proiectului pilot Alba Iulia Smart City, soluţia inovativa de Smart Business OKEY.

OKEY este o platformă online care îşi propune să vină în sprijinul antreprenorilor oferindu-le un plus semnificativ de eficienţă în managementul proiectelor lor de afaceri. OKEY se adresează firmelor noi, mici şi mijlocii. Platforma este structurată pe module, fiecare modul fiind un instrument de management al afacerii. Modulele disponibile sunt: facturator, managementul clienţilor şi al vânzărilor, calendar/ agendă/ task management, manager de documente, registru de corespondenţă.

Elementul de diferenţiere al OKEY faţă de alte soluţii asemănătoare existente pe piaţă constă tocmai în faptul că modulele disponibile în cadrul platformei sunt integrate, informaţia odată salvată într-un modul este preluată automat în toate celelalte module. Astfel, OKEY îi ajută pe antreprenori să câştige mai mult timp pentru proiectele lor de afaceri sau pentru proiectele lor personale.

Modulul de facturare are ca funcţionalităţi principale:

  • emitere de facturi chitanţe, avize, devize;
  • nomenclator de produse şi servicii;
  • notificare prin e-mail şi SMS a clienţilor la emiterea facturii;
  • urmărirea şi alocarea încasărilor;
  • registru de casă;
  • gestionare facturi furnizori;
  • generare de rapoarte.

Modulul de management al clienţilor şi al vanzărilor are ca funcţionalităţi principale:

  • gestionarea potenţialilor clienţi şi a clienţilor activi;
  • managementul oportunităţilor de vânzare, al contractelor, al activităţilor departamentului de vânzări;
  • flow-ul procesului de vânzare (sales pipeline);
  • rate de conversie;
  • evaluare efort depus pentru atragerea unui client prin rapoarte, grafice şi analize.

Calendarul permite antreprenorului să aibă o agendă organizată, pentru a şti în fiecare moment ce sarcini are de îndeplinit, cum alocă task-uri către membrilor echipei tale şi cum le urmăreşte activităţile. Aplicaţia trimite notificări pe email la momentul definirii activităţii şi înainte de activitate.

Modulul de documente permite managementul documentelor (fişiere, foldere)upload, ştergere, modificare, etichetare, căutare, trimitere pe email, direct din aplicaţie. Aplicaţia oferă un spaţiu de stocare în cloud între 10-30Gb, în funcţie de planul tarifar (gratuit pentru 3 ani în cadrul proiectului pilot Alba Iulia Smart City).

Registrul de corespondenţă „se ocupă” de gestionarea registrului de intrări-ieşiri de documente într-o manieră organizată, electronică. Cauţi şi găseşti rapid orice document înregistrat. Aplicaţia generează automat şi numerele de înregistrare.

Call to action (aici dacă s-ar putea pune un buton pentru call to action):
Platforma OKEY este oferită în mod gratuit tuturor firmelor mici şi mijlocii din Alba Iulia pentru o perioadă de 3 ani (calculată din ziua organizării primului workshop dedicat antreprenorilor, în cadrul proiectului pilot Alba Iulia Smart City, respectiv data de 21 noiembrie 2017).

Detalii şi înscrieri în platformă se pot face prin accesând acest link: www.eokey.ro/albaiulia-smartcity.

Specificații tehnice

Vezi galerie foto

Pentru a utiliza modulele din cadrul OKEY, o firmă trebuie să îşi creeze un cont în platformă, accesând link-ul https://portal.eokey.ro/înregistrare. Odată creat contul şi definite setările specifice firmei, se pot emite documente, iar platforma poate să fie mai departe utilizată la capacitatea ei maximă.

Platforma OKEY poate fi accesată de pe orice PC, laptop sau tabletă, din browser, singura condiţie este ca dispozitivul să fie conectat la internet. Utilizarea platformei OKEY nu presupune instalări de programe pe dispozitivele utilizatorilor.

În cadrul platformei OKEY pot să fie definiţi mai mulţi utilizatori, cu roluri diferite şi, implicit, cu niveluri de acces diferite la module şi la datele introduse în aplicaţie.

 

Linkuri utile:

 

Date de contact:

  • Email: suport@eokey.ro
  • Telefon: 0736 101 492
  • Asistenţă în timp real pe site şi în cadrul platformei
Vezi galerie foto

În cadrul proiectului pilot Alba Iulia Smart City, platforma OKEY este oferită în mod gratuit tuturor firmelor din municipiul Alba Iulia până în data de 31.12.2020.

Plusul de valoare pe care îl aduce OKEY firmelor din Alba Iulia constă în eficientizarea şi creşterea nivelului de educaţie antreprenorială şi în faptul că, folosind platforma în activitaţile lor de zi cu zi, antreprenorii vor economisi timp şi resurse pe care le pot redirecţiona spre alte proiecte. OKEY contribuie astfel la creşterea generală şi la dezvoltarea mediului de afaceri din municipiul Alba Iulia.

Mai multe informatii despre pachetul special de care beneficiază firmele din Alba Iulia se pot găsi pe pagina dedicată proiectului pilot Alba Iulia Smart City de pe site-ul OKEY: www.eokey.ro/albaiulia-smartcity.