Etape proiect

1
Analiză
2
Implementare
3
Testare
4
Funcțional
5
Evaluare

Partener

Sibiu, RO

Detaliu Proiect

Vezi galerie foto

Soluția Barometrul Comunitatii Locale include o aplicație web pentru consultarea locuitorilor municipiului cu privire la:

  • selecția obiectivelor relevante pentru comunitate;
  • proiectele concrete propuse pentru finanțare în cadrul fiecărui exercițiu bugetar;
  • alte teme de interes general.

Rezultatele consultării publice vor fi centralizate în vederea analizei și fundamentării deciziilor administrative prin participarea activă a cetățenilor.

 

 

Specificații tehnice

Vezi galerie foto

Functionalităţile aplicaţiei:

  • Aplicație web destinată consultării publicului pentru selecția obiectivelor relevante pentru comunitate, cu privire la proiectele concrete propuse pentru finanțare în cadrul fiecărui exercițiu bugetar sau alte teme de interes general;
  • Consultarea și votarea obiectivelor și proiectelor propuse, prin completarea unui formular de înregistrare publicat pe portalul Internet al Primăriei și a chestionarelor referitoare la lista de obiective sau proiecte care sunt supuse dezbaterii publice;
  • Centralizarea rezultatelor consultării publice în vederea analizei și fundamentării deciziilor administrative cu participarea activă a cetățenilor.
Vezi galerie foto

Pentru cetăţeni:

  • Diversificarea gamei de servicii puse la dispoziție, prin mijloace electronice, on-line, cu impact și utilitate ridicată;
  • Creșterea accesibilității independent de locație sau timp, la serviciile în domeniul administrației publice locale, prin utilizarea unor tehnologii moderne și eficiente, care elimină necesitatea deplasării fizice la locațiile primăriei și asigură disponibilitatea permanentă, 24 ore din 24, 7 zile pe săptămână;
  • Aplicația va putea fi accesată de pe computer sau prin intermediul dispozitivelor mobile (tablete, smartphone-uri), astfel încât nu vor exista nici un fel de limitări sau restricții în ceea ce privește folosirea de către cetățenii municipiului a acestei noi soluții;
  • Utilizatorii aplicației de programare online a căsătoriilor civile vor putea apela la orice oră calendarul programărilor și vor putea rezerva o data și o oră convenabile, fără a mai parcurge drumul până la Primărie.

 

Pentru administraţie:

  • Creșterea capacității operaționale de a oferi servicii publice, prin intermediul sistemului informatic care facilitează asigurarea de servicii alternative (servicii electronice, on-line) celor prestate în mod tradițional;
  • Optimizarea modului de lucru și eficientizarea fluxurilor interne, în contextul automatizării anumitor procese care țin de livrarea serviciilor publice;
  • Creșterea calității serviciilor oferite, printr-o abordare orientată către cetățean, menită să asigure o satisfacție sporită în relația cu instituția primăriei;
  • Creșterea vizibilității și îmbunătățirea imaginii instituției, translatând în practică conceptul de “Oraș inteligent”, printr-un sistem de administrație electronică care promovează servicii cu valoare adăugată sporită.