Etape proiect

1
Analiză
2
Implementare
3
Testare
4
Funcțional
5
Evaluare

Partener

Bucureşti, RO

Detaliu Proiect

Vezi galerie foto

Grija faţă de vizitatorii care ne calcă pragul este una dintre preocupările principale ale echipei de promovare turistică a Primăriei Municipiului Alba Iulia. Digitalizarea tot mai activă a patrimoniului cultural albaiulian şi strategia de utilizare în promovarea oraşului a conţinutului generat de către utilizatori fac parte din strategia de marketing digital pe care municipalitatea şi-a asumat-o odată cu restaurarea şi punerea în valoare a Cetăţii Alba Carolina.

Compania CEWE propune, în cadrul proiectului pilot Alba Iulia Smart City, utilizarea în mod gratuit a aplicaţiei mobile Cewe Fotolumea mea, pe bază de vouchere furnizate de către companie. Aplicaţia aduce o contribuţie importantă la dezvoltarea turismului şi la promovarea oraşului în mediul offline.

Aplicaţia mobilă CEWE este destinată trimiterii de cărţi poştale personalizate din format digital (propriile fotografii) în format printat către un destinatar. Din aplicaţie, utilizatorul va putea trimite un mesaj personalizat, chiar scris de mână, alături de o fotografie care va prelua un layout de carte poştală şi va ajunge la destinatar în maxim 5 zile, direct în poştă.

Aplicaţia Cewe Fotolumea mea va avea un impact major în efortul municipalităţii albaiuliene de a derula o strategie de promovare pentru toate categoriile de vârste care vizitează oraşul, pentru localnici, dar şi pentru cei care încă nu au ajuns la Alba Iulia şi primesc în cutia poştală vederi personalizate de către cei dragi. Este o modalitate de a uni, într-un mod inteligent, latura digitală cu parfumul fotografiei printate şi a cărţilor poştale din alte vremuri.

  • Link descărcare Android: AICI.
  • Link descărcare iOS: AICI.

 


Aplicaţia CEWE Fotolumea mea se adresează cetăţenilor şi turiştilor.

Aplicaţia mobilă CEWE Cărţi poştale în media

Vezi galerie foto
Vezi galerie foto

Pentru cetăţeni şi turişti:

  • facilitarea organizării fotografiilor;
  • posibilitatea de a trimite cărţi poştale tipărite;
  • oportunitatea de a comunica cu cei dragi într-un mod direct şi creativ;
  • utilitate desosebită, mai ales, de exemplu, la demararea unor campanii legate de cunoaşterea istoriei oraşului în rândul elevilor.

 

Pentru municipalitate:

  • promovare turistică fără intermediere;
  • facilitare a promovării conţinutului digital în mediul offline;
  • contribuţie la expansiunea „graniţelor” de promovare a oraşului Alba Iulia.